pondělí 29. listopadu 2010

Minerály EDM,Sassy,Mineralissime

O tom co dokáží minerály se napsalo již mnoho,proto Vás nechci nudit přednáškou o minerálech jen Vám ukážu jaké mám vyzkoušené a jak je používám já.Nedokážu si představit že bych minerální make up používala opravdu jako make up.Když dám vetší nános mám pocit,že pleť nedýchá začne se stahovat a vysušovat a je mi to nepříjemné.Minerální make up používám jako pudr.Mám značku Mineralissime a essence.Používám více Mineralissime protože je do žluta,Essence je tmavý takže ho používám v létě.Minerální kosmetika je moc příjemná a hlavně pleti prospěšná narozdíl od obyč. pudrů.Nanáším ho velkým štětcem na pudr a vypadá velmi přirozeně (když ho dám rozumné množství).Od téže značky mám ještě terakotový bronzer a ten je úžasný, vykouzlý na tváři přirozené opálení.Koupila jsem si od EDM(Everyday minerals)na zkoušku dvě tvářenky a také velká spokojenost i z velkého balení:-)opravdu je tam toho mnoho,moje odstíny SoCo-studená růžovo fialová a Like ladybird lake-třpytivá korálová .Já jsem si vyrobila ještě jednu minerální vychytávku.Koupila jsem si Vincentku minerální vodu(na pití),která je minerály doslova našláplá,dala jsem si ji do rozstřikovače a večer si s ní po odlíčení postříkám oblyčej nebo ji nanesu přímo na tamponek s pleťovou vodou.Také ji používám ,když cítím ,že pleť potřebuje okamžitě hydratovat a k zafixování make-upu.Mám ji v malém balení takže je výborná i do kabelky.

                                                           SASSY MINERALS
Dalšími zkoušenými minerály jsou Sassy,mám pouze linky a stíny.Sassy jsou strašně jemné,je to takový hrozně jemný pudříček.Jsou příjemné hlaďoučké a dobře drží.Nejsou přecpané třpytkami takže se dobře nanáší,nikde Vám nepadají glitry.Určitě jsou to nejjemnější ze všech stínů co mám.Jestli jsou takové i jejich make upy a pudry  tak to musí být zážitek.Jsem s nimi moc spokojená a od Sassy si určitě něco dalšího pořídím.Koupila jsem je od jedné slečny a dala mi k nim jako dárek Unt Lip craze lesk na rty taky lahůdka(děkuji Verušce).


5 komentářů:

  1. Plně souhlasím hlavně s tím, že s minerálními pudry a makeupy se musí opatrně, jinak hrozně vysušují a stahují.. Konkrétně od EDM ale jsou špičkové a úžasně přirozené korektory, velké balení vystačí snad na celý život :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s EDM strašně spokojená a tu jejich intensive base používám i místo makeupu a žádné vysušování tam není. Jinak jsem u nich objevila ideální bronzer/tvářenku na světlou pleť - Vicki's Radiant Creation. Doporučuji vyzkoušet, je to jeden z mých nejlepších objevů=) A ten nápad s Vincentkou musím vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  3. Sassy Minerals dělají jeden z mých nejoblíbenějších minerálních make-upů. Mně připadá mnohem lepší než EDM.

    OdpovědětVymazat
  4. no to bude asi tým, ze Essence okolo mineralov ani nešla...
    mineralne - ale naozaj mineralne - make-upy používam Lucy Minerals, Oceanmist, EDM, TANF uz asi 4 roky a s velmi tazky srdcom si raz za rok dam jediny tekuty make-up co mam - Astor - mattitude...
    mineralne make-upy su ovela ovela lepsie ako tie chemicke tekute sajrajty

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem moc spokojená s minerální kosmetikou The all natural face a Lucy minerals ;)

    OdpovědětVymazat