úterý 16. listopadu 2010

Intolerantní plet'

Každý z nás má občas období,kdy jeho plet' dostane na nějaký kosmetický výrobek alergii,plet' začne svědit,červenat a loupat se.V tomto období doporučuji používat krém Cetaphil,který mi pomáhá přežít období kdy je moje plet podrážděná,intolerantní,loupe se je začervenalá,pálí atd.Pokud mi nesedne nový krém nebo make up osypu se,plet začne svědit a potom se oloupu.Kůže se mi hojí asi 14 dní a v tomto období nepoužívám nic jiného než Cetaphil krém a Alverde pletovou vodu bez alkoholu,oči v tomto období odličuju olivovým olejem s trochou Alverde vody.Doporučuju Vám pokud máte momentální problém s intolerantní pletí,aby jste nepoužívali žádné nové kosmetické výrobky,pouze to co už máte vyzkoušené a víte,že Vás nedráždí a samozřejmě vynechte peeling.Ten používejte až v době loupání.Pokud nevydržíte bez make upu použijte např.to'novací krém od Alverde,který je bio(pokud na bio výrobky nemáte alergii).Cetaphil je lehký nemastný hydratační krém s trochu lékařskou vůní.Rychle se vstřebává a dobře se nanáší.Výborně plet' hydratuje,i po několika hodinách cítím,že je plet' dobře zásobená vodou,což je u mě zázrak ,ptž mám velmi suchou plet.Na tento krém by neměla vzniknout alergická reakce.Sice není Bio,ale jeho složení je přímo určené k ošetřování podrážděné pleti.Vyzkoušela jsem i Avéne na intolerantní plet',ale podle mě je zbytečné vyhazovat peníze za krém,který nijak neúčinkuje,jenom nedráždí.Avéne stál kolem 400kč a Cetaphil 130kč dobrá cena že?Podle mě za tu cenu rozhodně stojí.Můžete ho koupit v pouze v lékárně,v drogeriích ho nenajdete.K Cetaphil krému si můžete koupit i odličovač Cetaphil který stojí cca 200kč.Já osobně,ale dávám přednost oleji a plet'ové vodě.
Karel Hádek-Santalia
Chtěla bych Vám ještě doporučit krém ,který mi v období alergické reakce strašně pomohl,krém od Pana Hádka -Santalia.Firma Karel Hádek vyrábí vysoce kvalitní bio kosmetiku.Krém Santalia jsem koupila náhodou na veletrhu a po pár použití jsem nevěřila svým očím-v zrcadle na mě vykoukla dokonalá plet'.Stojí cca. 200kč a já se k němu určitě vrátím.Ted' jsem měla zkouškové období(období zkoušení nových krémů:-) a s pokorou se zase vrátím ke krémům pana Hádka.Takový efekt jako mi dal tento krém mi udělal jen Vichy Nutrilogie2 cca.500kč a Sanoflore krém 700kč.Měla jsem po něm krásně hydratovanou,naplou a hladkou plet'.Myslím ,že u této kosmetiky dostanete za málo peněz hodně muziky(vysokou kvalitu).Pozor nezaměnujte s Atok kosmetikou.
Shrnutí-pokud máte opravdu hodně citlivou plet' doporučuju radši Cetaphil ,protože bylinky v krémech Hádek by mohli přecitlivělím jedincům způsobit alergii.Ale pokud je již Vaše plet' zhojená a připravená k používaní dalších přípravků,určitě vyzkoušejte krémy Hádek ,má velký výběr krémů pro všechny typy pleti a nebudete litovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat