sobota 6. listopadu 2010

Nfu oh č.61

Nfu oh č.61
Konečně mi přišel můj první hologrfický lak Nfu oh.Měla jsem štěstí v době veletrhů dávají (myslím 15%)slevu.Stál mě 300kč i s dopravou.Je to hodně,ale takový efekt mi žádný jiný lak nezanechal.Krásně se sním pracuje,extrémně rychle schne,ale i rychle mizí z prstíků.Na fotce je vyfocený bez spodní a vrchní báze.Tu spodní určitě doporučuji,protože bez ní jsou na nehtech vidět ty rýhy a efekt pak není dokonalý.Top coat nevím jestli se na holograf dává,ale tady byl přinejmenším nutností.Vydržel pouze 2 dny.Což jsem od tak drahého laku čekala větší výdrž.Balení je nádherné ve tvaru korzetových šatů.Lahvička není žádný prcek má 14ml.Velká škoda je ,že nejde zachytit jak krásný je.Na fotce vypadá nic moc ,ale mrkněte na video.

1 komentář:

  1. Jojo, výdrž nestojí za nic.. Bez topcoatu nevydrží ani pár hodin... Ale efekty má krásné, to se musí nechat:-)

    OdpovědětVymazat