středa 15. prosince 2010

Paleta 120 očních stínů

Tento týden mi přišla paleta 120 stínů,kterou jsem si objednala z ebay.Stála 230kč a přišla dost rychle,za 10 dní z Hong kongu.Když jsem ji objednávala byla jsem trochu skeptická.Barvy se mi moc nelíbily a říkala jsem si že kvalita asi bude odpovídat ceně a že to nebude nic moc.Opak je pravdou jsem z nich unešená,barvy jsou nádherné.Jsou hodně pigmentované a ty barvy jsou tak zářivé,výrazné.Krásně se nanáší i rozetírají.Stačí jich troška a přitom barva je intenzivní.Na bázi mi drží jak přibité.Paletka obsahuje matné ,třpytivé i metalické stíny.Objevila jsem pár stínů, které používám jako highlighter.Jsem z nich tak nadšená,že už se těším na zítra co s nima zas vytvořím.Tuto paletku všem vřele doporučuju obsahují jak základní odstíny pro začátečníky tak křiklavé barvy pro experimentátorky.V přepočtu vyšla jedna barva na 2kč a to je dobrá cena ne?Vemte si kolik utratíte za stíny ,které kupujete jednotlivě.To je lepší investovat do této paletky.Za mě teda palec nahoru:-)

28 komentářů:

  1. Ta je úžasná, kolik má barev...! Vážně je kvalitní? Viděla jsem je na aukru, ale měla jsem stejnou obavu jak ty - že kvalita nebude zrovna něco extra..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj je tam 120 barev a kvalita je fakt dobrá,myslela jsem že ty barvy budou nepoužitelné zdály se takové křiklavé,ale nositelné jsou a jsou krásné.Na aukru vyjdou dráž mě stála 230 kč.

    OdpovědětVymazat
  3. Také ji mám a je skvělá, přála bych si abych si ji koupila dříve.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    taky o paletce přemejšlim - můžeš napsat, od jakýho je konkrétně prodejce a jestli je to značka Manly? Nezkoušela jsi i další vizážistický věci z e-bay?
    Díky

    OdpovědětVymazat
  5. AHoj, taky jsem si je chtela objednat, ale pisou, ze to neposilaji do CR...?

    OdpovědětVymazat
  6. ta paleta je skvela, ale holky davejte pozor, at je to znacka MANLY, jinak je to napodobenina, ktera je desnej shit :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Také plánuji si nějakou takovouhle krasavici pořídit :). Vypadá to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. dnes mi tak paleta přišla, ale zajímalo by mě jestli ti nezpůsobují tyto stíny třeba nějaké potíže. Mám trochu obavy, proože nejsem žádný chemik a tudíž ze složení nic nevyčtu :-). Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, chtěla bych si tuhle paletu taky koupit, poradíš prosím prodejce na ebay nebo doporučíš?

    Díky moc

    OdpovědětVymazat
  10. ahojki tuhle paletku si koupim 100% a chtěla bych se tě zeptat jak si něco objednat z ebaye .cz a vytvořit si učet paypal prosím už sem zoufala předdem díky

    OdpovědětVymazat
  11. ahoja vypada to paradne:)mohla by si mi prosim poradit nebo poslat presny odkaz na ebay kde si to objednat abych si neobjednala neco spatnyho??://...dekuju mooc:)) opravca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jsem si je právě objednala z Aukra za 297 Kč a jsem moc zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj.. můžu se zeptat jestli to máš značku MANLY...máš na té černé krabičce, ve které ty stíny jsou něco napsaného..nebo je jen "holá"...většina říká, že ty co nejsou Manly jsou šunty ale já si to nemyslím...podle mě se to všechno dělá ve stejné fabrice a potom jenom některé firmy na krabičku něco natisknou a prodávaj to o několi stovek dražší...:-)))...díky...P.S. taky přemýšlím o koupi..

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem si stíny koupila z Aukra.Stáli mě okolo 200 kč , jsem z nich načená . stíny mají skvělé barvy . Jsou tam výrazné i decentnější :) Myslím si že ten kdo si ji koupí nebude litovat ! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky,i já mám tyhle stíny z aukra,krabička černá bez nápisu a jsem s nima maximálně spokojená :) Barvy jsou úžasné, opravdu takové odstíny, které člověk marně v drogeriích shání! Já jsem šla cíleně po ostrých zelených a bomba! Stíny jsou perfektně pigmentované, drží celý den (nepoužívám bázi pod stíny) a koupila jsem je i s poštou přes aukro až z Hong Kongu za 320 Kč a to se vyplatí!Terezka

    OdpovědětVymazat
  16. Právě mi domů dorazila tato paletka a jsem taaaaaaaak nadšená, že z toho asi ani nebudu spát :-)))

    OdpovědětVymazat
  17. Paletku mám doma stejnou kupovala jsem ji také z ebaye ,ale není to manly nýbrž fraulein . A je opravdu skvělá stíny vydrží i skok do vody .

    OdpovědětVymazat
  18. jak dlouho jste čekali než vam přišli?

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj můžete sem prosím někdo napsat adresu kde ty stíny přesně koupit? Mají jich všude plno,ale chtěla bych aby opravdu držely jako Vám :) moc děkuji kdyžtak email: Psenickova.Lucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Mohu taky poprosit o adresu na ty dobré stíny, kvalitní. Děkuji ! skorapka82@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj,koukala jsem na fotky-líčení. Jsou moc úžasné, to se líčíš takhle sama?Já taky experimentuji(světlé stíny v koutku očí a tmavší ke konečkům),ale nemohu přijít na kloub tzv.kouřovým očícm,nějako mě to nejde. Chci se taky zeptat,tu paletu očních stínu jsi obědnávala kde?Taky nechci nějaký obyč jako jsou např.od větnamců.A jak tady se popisuje,tak tyhle na obrázku jsou kvalitní a chtela bych vedet kde je sehnat.koukala jsme na kuro.mozna tam je enco podobneho nevim,nebudu zkoumat barvu po barve jestli je to stejne a tak bych te chtela poprosit o adresu nebo neboneco kdejsi je koupila taky, Byla bych moc rada:-) Dekuji Ivca.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj,chtěla bych se zeptat jestli musim být nějako registrovaná do webové stránky ..ebay.. zdá se že je to něcojako ..aukro.. ale v angličtině :-) Líbí s emě tam taky jedna paleta očních stínů a potřebovala bych s tím amlinko poradit,to v jaký měně to tam mají a tak,jestli potřebuju registraci nebo si můžu objednat jen tak. Kdyžtak můj email je ivetadolakova@seznam.cz budu opravdu moc vděčná za jakýkoliv informace a zkušenosti s ..ebay.. díky Ivča

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, mohla bych taky poproit o stránky? na aukru jsou dražší a když levnější tak rozbité :( díky moc Kikinkira27@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, mohla bych poprosit také o ty stránky kde koupit ty hoodně kvalitní ať si nekoupím nějakou šunku. Já jsem nato levá :o) Mail: majtyseks.r.o@gmail.com Děkujuuuu :o)

    OdpovědětVymazat
  25. meeggie@seznam.cz... také prosííííííííííím :)

    OdpovědětVymazat
  26. mohla bych prosim taky poprosit o stranky kde ste zakoupila ty stiny muj email :491-611-088@seznam.cz dekuji

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj stíny vypadají úžasně :) a něco podobného scháním mohla bys mi prosím poslat odkaz přímo na tu paletu na email VEUNKAVEUNKA@seznam.cz mockrát děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  28. Mohla bych poprosit také přímo o odkaz na ebay na tuto paletu očních stínů? Mail: Selvinka@seznam.cz
    Děkuju mockrát :)

    OdpovědětVymazat