sobota 6. listopadu 2010

Coastal scents pigmenty

                                                                                                                
COASTAL SCENTS

Dnes mi přišel balíček z Coastalscents.com trvalo to 14dní protože balíček odesílají z Californie.Vybrala jsem si 6 vzorků jejich-mica powders za 1 dolar každý.Jsou jedním slovem úžasné.Pokaždé,když otevřete sáček vyletí z něj oblak třpytu jako by jste otevřeli kouzelný pytlík.A kouzelné opravdu jsou.Poštovné vyšlo na 2 dolary a dostala jsem 1 pigment jako dárek zdarma.Nevím sice jaký je rozdíl mezi pigmenty a mica pudrem,ale srovnávají je s pigmenty M.A.C.Pigmenty jsou zabalené v mikrotenových sáčcích a za dolar je jich tedy opravdu dost,kávová lžička.Vydrží Vám na tolik použití ,že se Vám nevyplatí kupovat velké balení.Aspon já nevím co bych s ním dělala.Jako první a pro mě nejhezčí je určitě Blackened gold sparkling reflecks,který jako jediný stál 2,50 dolaru.Základ je tmavá zlatá barva s malými zlatými třpytečkami.Je krásná ,ale špatně se s ní pracuje,padají z ní ty třpytečky i když je nanesu na bázi a když je pracně sundám tak během dne zase opadají a mám jich plný oblyčej.Navíc je jsou v nich ty třpytky cítit takže při nanášení je cítit jak škrábou,ale není to nic tak zásadního proč bych je nepoužívala.Hlavně mi vadí to sypání po oblyčeji.Další pro mě mínus je že je v nich hodně třpytek a málo pigmentu.Jsou málo intenzivní ,ale hodně třpytivé,což je ovšem napsáno v názvu-sparkling reflecks takže ho proto nemůžu kritizovat:-)Doporučuji pod něj dát dobře pigmentovaný stína na něj tuhle třpytivou bombu.

Duocrome sparkle   můj další oblíbenec,přirovnala bych ho k M.A.C.-Teal.Tyrkysově zelená se zlatými odlesky.Pigmentace dobrá,nanáší se taktéž bez problému.

Blackstar red mica   tahle barvička je zvláštní,ale krásně.Je to jakoby jste na černý stín nanesly tmavěfialový.Černá s fialovým leskem.Bude u mě hodně používaná.

Paradise diamond pearl   jako by jste vymáchali prst ve stříbře,nádherná zářivá,třpytivá prostě úžasná.Škoda,že mi stříbrná nesluší,ale najdu způsob jak této barvičky využít,protože by mi bylo líto něco tak krásného nepoužívat.

Camel mica  srovnávají ho s M.A.C. Melon ,já to bohužel nemůžu porovnat.V sáčku barva vypadá taková neutrální lesklá béžovo-merunková,ale při nanesení se změní ve zlatou což mě trošku zklamalo ,protože jsem čekala,že zůstane taková jak v sáčku nebo ,že bude béžová se zlatým leskem.Ale i tak je hezká.

Chameleon glitter mica tento stín byl pro mě největším překvapením ,protože je to hnědo-bordo barvička s modrým leskem,hrozně zvláštní.Ještě jsem takovou neviděla.Přirovnávají ji k M.A.C. Blue brown.

Foliage flutter  jsem dostala jako dárek k nákupu.Je to v sáčku studená růžovo merunková barva s modrým podtonem a na ruce je růžová s fialovým leskem.


Micas z Coastal scents jsou řekla bych tak trochu hadí barvy, protože si myslíte podle sáčku jaká barva je pak se vysleče z kůže a je vlastně úplně jiná.Za tu cenu určitě stojí za vyzkoušení.Já osobně jsem si je oblíbila a určitě si ještě přikoupím.
Swatches:zleva nahoře-Chameleon,Paradise diamond,Foliage flutter,
                   zleva dole-Blackstar red,Blackened gold,Duocrome,Camel.
Nahoře:Duocrome    Dole:Blackstar red a camel.

1 komentář:

  1. Dobrý den,
    CHtěla bych se zeptat, na jaké stránce jste stíny objednávala, jestli na jejich oficiálních stránkách (www.coastalscents.cz) anebo na jiné stránce, cena poštovného 1 doalr, jak píšete je totiž velmi dobrá.Předem Vám děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat