úterý 27. prosince 2011

Levná alternativa k parfému Chloé

Jelikož jsem značkovými parfémy zavalena a už se mi nechce utrácet za další,ale Chloé se mi moc líbí,hledala jsem nějakou levnější náhradu a našla jsem hned dvě.První je dostupná všem ,protože ji prodávají v každé drogerii a stojí cca 290kč.Po vánocích ji seženete určitě ještě levněji a je to  C-Thru - Crystalline.
Je to neuvěřitelné,ale voní skoro stejně a hlavně mě šokuje její výdrž.Je to super držák,voní silně celý den,alespoň na mě.

Druhá alternativa je nová česká značka Essens,která se zabývá napodobováním značkových parfémů.Já za sebe musím říct,že se jim to velmi daří.Měla jsem možnost vyzkoušet i jiné než Chloé a podoba např. Daisy od Marca Jacobse je značná.Parfémy stojí 395kč a  mají perfektní výdrž.Alternativa k Chloé je W107.
A ještě dotaz pokud mátě někdo altenativu ke starému dobrému Jovan Fresh musk sem s ní.

10 komentářů:

  1. zaujímavé :)

    Merry Christmas
    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. fiha tak to musim ist ovonat, od c-thru mam emerald:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tímhle postem jsi mě tedy zklamala. Fakt ti přijde fér, že někdo drze vykrádá cizí nápady a parazituje na jeho jméně? A teď opravdu nemyslím C-Thru, to je běžná drogerkovka - ovšem ta druhá "značka" nikoli, podle popisu to je další naprosto drzá vykrádačka jako např. Mahora - dokonce i stejné trapné kecy o "silnější vůni a silnějším obsahu vonných esencí" a o "alternativě k parfému XXX" mají - produkty Mahory leda tak silně smrděly a s parfémem, který měl být údajně "stejný", neměly společného ani zbla. Bohužel jim na to lidi pořád skáčí a ty předražené šmejdy kupují - a že jsou předražené, o tom není ani pochyb, Mahora stala kolem 300 za 30 ml a tady mame 50 ml za 400 - za takovou cenu (800-1000 Kč za 100 ml) se dá úplně bez problémů koupit originální parfém, který nikoho nevykrádá ani nekopíruje! Palec dolů.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo a co se Jovan týče, k tomu žádná alternativa neexistuje. Před pár lety se dal občas ulovit na ebay, ale teď už celkem bez šance. Ale ne že by to vadilo, lidi po něm stejně touží spíš z nostalgie, než čeho jiného a anis i to neuvědomují - ovšem kdyby se jim dostal do ruky, téměř 100% se jim už nijak extra líbit nebude.

    OdpovědětVymazat
  5. CO se týče napodobenin, měla jsem mou milovanou Christinu Aguileru ve verzi od FM - ten rozdíl tam byl ale poznat.

    OdpovědětVymazat
  6. Já ikoho nena bádám aby si koupil napodobeninu u vietnamců,ale od legální firmy která prodává podobné vůně,ale dostupné pro každého.Jako parazitování na jméně mi to nepřijde,protože originál je vždy jen jeden.Ten kdo na něj má koupí originál ten kdo ne stejně by si ho nekoupil tak koupí raději alternativu,ale stejně to bude mít nevýhody -výdrž,vůně po rozložení atd.a to jak píšeš,že je to předražené není pravda,100ml čehokoliv je jen toaletní voda,EDP jsou 50ml a stojí minimálně 1500kč.

    OdpovědětVymazat
  7. Ked si kupis original, kupis si znacku, luxus, vonu, pocit, ze si si dopriala. Ked si kupis napodobeninu, tak si kupis len vonu a este x dalsich veci za usetrene peniaze :-P Kamaratka si nedavno kupila fake a letenku do Londyna (spiatocnu) za cenu originalu :-D tak co!

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný, v C- thru jsem si hned musela jít přivonět a měla jsi pravdu, je to to samé! :) Chloé se mi líbí, ale nechci zbytečně utrácet. Tahle levná laternativa u mě rozhodně najde uplatnění! :)
    J.

    OdpovědětVymazat
  9. Koupila jsem si C-thru...fakt skoro stejné jako Chloe děkuji za typ...

    OdpovědětVymazat
  10. Společnost Essens se nezabývá žádným napodobováním nějakých parfémů, má své značky a je přísně zakázáno srovnávat Essens parfémy s parfémy jiných značek, toto dělají pouze neukáznění distributoři, kteří jednoznačně porušují pravidla společnosti. Přitom jen poškozují její dobré jméno. Žádná vůně se nedá patentovat, odebíráme vonné esence od stejného výrobce. A jestli chce někdo utrácet své peníze za drahé značky, drahé flakony, je to každého soukromá věc. U drahých parfémů člověk vyhodí v podobě flakonu více než polovinu nákladů do koše. Mimochodem - výrobní cena parfému, ať je to parfém za 2tis. Kč, nebo za 300 Kč, je cca 50Kč. S pozdravem Jaroslav Kovář.

    OdpovědětVymazat