úterý 22. března 2011

Got2be pudr pro objem

Nemůžu jinak než Vás upozornit na novinku od firmy Schwarzkopf-Got2be powderfull volumizing styling powder.Jak název napovídá jde o pudr do vlasů,který Vám vykouzlí neuvěřitelný objem,navíc vlasy matuje takže pokud máte mastné vlasy udělá Vám dvojitou službu.Upozorňuji na něj hlavně kvůli ceně,teď ho mají v Rossmannu v akci za 99kč.Jeho předchůdce je taky od Schwarzkopf z řady Osis a jmenuje se Dust it,já ho mám a jsem s ním velice spokojená až na cenu,stál 380kč a na netu jsem ho viděla dokonce za 580kč.Takže jsem teď nadšená,že až mi dojde tak ho pak pořídím tak levně.Firma Schwarzkopf  vyrobila levnější variantu,ale je stejně dobrá,měla jsem možnost ho vykoušet a je opravdu stejně dobrý.Je to jemný pudřík který když dáte na prst tak okamžitě zdrsní,přestane po něm prat klouzat.Nevím jak to vysvětlit,jen vím že to funguje a všem doporučuju zkusit.Nesmí se to přehnat jinak si budete muset hned umýt vlasy,ale pokud ho budete používat v rozumné míře tak je to určitě skvělí pomocníkV Rossmannu mají i pánský matující pudr ze stejné řady,ale s tím nemám zkušenost.Jinak mám výrobky Got2be moc ráda,mám sprej proti poškození při žehlení,krém na uhlazení a lak a se vším jsem moc spokojená,nezatěžují vlasy a krásně voní.Jestli jsem Vás navnadila ke koupi,pak mi napište jak jste byly spokojené.



Got2be
Osis-dust it

2 komentáře:

  1. Včera jsem se na ten pudr u Rossmanna dívala a taky jsem hned chtěla referovat, protože je to skvělá věcička. Na odmaštění jsem používala obyč suchý šampón od Alpy=) a objem vykouzlil taky perfektní a cena 29 Kč...ale už mi dochází, takže určitě vyzkouším Got2be

    OdpovědětVymazat
  2. dneska jsem z hecu koupila oba,vyzkousela jsem zatim jen tento na objem a musim potvrdit ze je to fakt skvela vec)) navic jsem v rossmanu dostala zdarma k tomu sampon a jakousi latkovou nakupni tasku :D

    OdpovědětVymazat