středa 1. prosince 2010

Essence Metalics kolekce


Dnes jsem v Rossmanu narazila na novou kolekci Essence Metalics.Kolekce obsahuje paletky stínů,jumbo tužky,rtěnky-stříbrnou,zlatou a černou a krásné laky na nehty plus magnety ,kterými když ho 30 sekund nad lakem přidržíte než lak uschne,udělá proužky.Já jsem si pořídila odstín Steel me.Má moc zajímavou ocelově kovovou barvu a teď ho nosím pořád dokola.Já jsem si magnet nekoupila od Essence,ale vyzkoušela jsem magnet z jogurtu Kostíci a funguje.Laku dejte velkou vrstvu a magnet co nejblíže k nehtu,přidržte ho 30 sekund a hotovo proužky jsou na světě.Láček určitě potřebuje top coat,protože se rychle ošoupává ,ale za to odlakovat ho jde hodně špatně.Celkově je tato kolekce hodně zajímavá hlavně ty rtěnky jsou dost neobvyklé.Za tu cenu Essence rozhodně stojí,mám tu značku ráda a mám od nich kopu věcí.Už se těším na další kolekci.Holky zkusím to napsat i v angličtině ať si ji trochu opráším.Opravy jsou vítány,děkuji.


Today i was been in Rossmenn(local drug store) and there i find new Essence Metalics collection.Collection includes eyeshadow palettes,jumbo pencils,lipstics-silver,gold and black and beautiful nail polishes plus magnets.If you paint nail with polish and immediately keep magnet 3mm over nail for 30 seconds magnets  creates nice stripes on nails.I've got Steel me.It's nice steel metallic colour and i wear it again and again.I wasn't  purchase Essence magnet.I use magnet which was like gift in yoghurt and it works too.I recomended Top coat,because polish is not lasting.It is hard to remove.Overall this collection is interesting especialy lipsticks is unusually.Essence cost each penny,i love that company,i own plenty of their products.I look forward next collection.











7 komentářů:

  1. Vypadá to vážně dobře, pořídila jsem si lak i s magnetem, ještě ale nevyzkoušela...teď když to vidím tak to konečně taky prubnu!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy, lak s magnetem, to slyším prvně, no, jsem 100 let za opicema, to jsou dnes novoty.. :-))) Určitě musím zkusit!

    OdpovědětVymazat
  3. myslim, ze tuto kolekciu som v obchode nevidela, o laku s magnetom som uz pocula:)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky teď se chystám Vám ukázat foliování nehtů nádhera uvidíte.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak hlásím,že vyzkoušeno! Je to celkem piplačka, nebo mám asi obě ruce levé, několikrát jsem neodhadla vzdálenost a připleskla magnet na nezaschnutý lak :-( jsem nemehlo. Ale jinak se mi výsledek líbil. No a odlakovat jde opravdu těžko. na fóliování jsem zvědavá...nedělá se to náhodou pomocí alobalu?

    OdpovědětVymazat
  6. Nene jsou na to speciální folie lepidlo.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se na tenhle lak chystám.-) Je to hrozně zajímavý. :-)

    OdpovědětVymazat