čtvrtek 18. listopadu 2010

Vonavé stíny Piere René

Asi před měsícem jsem v drogerii narazila na stíny Piere René.Měli moji oblíbenou tyrkysovou barvu tak jsem si jedny vzala.Stály mě asi 45kč a můžu říct že jsou fakt skvělé.Jak jsem je zkusila musela jsem si pořídit další dvoje.Za tu cenu je jich 2 gramy a jsou hodně pigmentované,dobře drží a jako bonus voníííí.Ale pozor voní každé jinak.Mám troje,jedny jsou hnědé ty používám v tomto tutorialku  http://www.youtube.com/watch?v=PZeOG3x3PNQ a voní čokoládově,když se s nima líčím nejradši bych je ochutnala:-)Jsem hodně překvapená výdrží té vůně,protože stíny mám na sobě už 4  hodiny a pořád je cítím,tak dlouho někdy nevydrží ani parfem.Další stíny mají barvu cukrové vaty a voní po vanilce hmmm..... a poslední jsou tyrkysové a ty teda voní jak obyčejné stíny.Už se těším jakou vůni koupím příště.Barvy mají opravdu krásné a cena taky super,ne?Mají ještě jedno velké plus a to,že jsou organic-bio.Jen mě mrzí ,že u nás doplnují jednu barvu měsíčně:-(

1 komentář: