čtvrtek 25. listopadu 2010

Levnější varianta Lush Baby face


Dnes jsem dostala balíček od Ladylui http://lucy-ladylui.blogspot.com/ .Paní Ladylui vlastnoručně vyrábí kosmetiku alá Lush.Tentokrát vyrobila peelingy a tělové kondicionéry,které Lush nazývá Buffy-peeling  a něco jako Babyface-máslo na odlíčení,ale i na tělo.Nabízí je v několika tvarech,vůních (čokoláda,vanilka,capuccino,banán,máta,pomeranč a další) a bud' je v nich přidána mletá rýže,mleté fazolky a další prospěšné ingredience,které se dávají do peelingu nebo jen základ- bambucké, kakaové máslo,včelí vosk a vůně a je z toho tělový kondicionér.Kondicionér od Ladylui má velmi podobné složení jako Babyface ,ale byl o dost levnější,60kč/kus plus 34kč pošta.Já mám kokosový kondicionér a ta vůně je božííí.Je moc příjemný,vypadá jak mýdlo a rozpouští se pomalu teplem těla.Po rozetření zůstává kůže krásně promaštěná a vyživená.Kondicionér obsahuje jen samé přírodní ingredience takže to není žádná chemie a určitě je mohou používat i Vaše děti.Koupila jsem jeden na zkoušku a příště si určitě pořídím další s nějakou mnamkovou vůní.Myslím,že by to byl i pěkný dárek-ručně vyráběné přírodní peelingy a kondicionéry.Děkuji Ladylui za vonavý  zážitek.A prosím at už mi někdo poradí jak se dělá háček nad en.Díky

7 komentářů:

  1. Ahoj Niki, děkuji za reklamu :-D
    A háček Ti klidně poradím za "odměnu" :-))
    Takže: Shift+háček - nachází se vedle šipky "zpět" (nad enterem) a pak "n" :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj už mi to jde,děkuji ňňň

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, buffíky od Ladylui jsou nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jity zkus kontaktovat ladylui mám ji v přátelých ,nebo přes její blog odkaz v článku nahoře.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to určitě musím vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat