středa 15. června 2011

Kosmetické propadáky roku a Oriflame Bio clinic recenze

V mých starších postech můžete najít různá doporučení,která kosmetika je dobrá a bez,které si neumím líčení představit.Ale chtěla bych Vás informovat i o tom ,které výrobky se mi neosvědčily a na které si dát pozor.

Jako první chci zmínit řasenku Great lash o,které pěli různí vizážisté jak je skvělá.Čas od času si ji znovu pořídím,jako například minulý týden,proto abych se zase přesvědčila o tom,že nestojí za nic.Objem žádný,prodloužení nula,maximálně je dobrá na spodní řasy,protože má malý kartáček a dobře se s ním pracuje.

NYC tužka na obočí,koupila jsem ji proto,že ji někdo na blogu chválil,ale pravda je že tato tužka dělá voskovou vrstvu,kterou potom musíte rozmazat štětečkem a to já nemám ráda.
Eyes lips face tekuté stíny-odstín green machine-po nanesení tyto stíny jakoby ztvrdnou a popraskají,výsledek nevypadá dobře.
Alverde gelové linky-největší propadák,nikdy mě nic nenaštvalo tak abych to po jednom použití šla vrátit,ale tohle ano.Barvy krásné,velký výběr,ale nejdou nanést žádným štětečkem a navíc po měsíci vyschnou(to vím od kamarádky).
Alverde krémová tvářenka-která je krémová až moc.Vytvoří na pleti mastný flek ,rozmaže make up a nedrží.Ale na obranu Alverde musím říct,že mají spoustu jiných úžasných věcí např.rtěnky z kolekce My best friend,tekutá tvářenka,stíny atd.


Avon olej ve spreji dvoufázový na tělo-voní krásně,ale vysušuje pleť a to hodně.A nedoporučuju ani jejich přeparfemované krémy na obličej,po kterých bývají alergie.Avon je prý nejdráždivější kosmetika.Ale mají i dobré výrobky např. sérum na konečky vlasů,bronzer v kuličkách,melounový sprej v příštím katalogu,na léto prostě miluju.
Gliss kur péče na vlasy,strašně zatěžuje a mastí vlasy a to všechny tyhle druhy gliss kuru,už jsem vyzkoušela všechny.
Šampony Nivea-kouše mě po nich pokožka hlavy.Vřele všem doporučuju Herbal essences modrou řadu a teď na léto Elséve nutri gloss light.
Nfu oh laky jsou překrásné,ale bohužel jejich trvanlivost poněkud zaostává.Druhý den jsou nehty poškrábané a lak musí dolů i s nadlakem a to musím říct,že bych od laků za 250kč čekala víc.


Jinak mám spoustu kosmetiky,některou používám víc některou míň,ale tohle byly věci ,které ve mě nechaly nesmazatelný zážitek :-)
Mimochodem jsem Vám chtěla říct o mém novém objevu Oriflamu,vždycky jsem byla víc Avoňačka i když jejich krémy na obličej jsem nikdy nesnesla,jsou moc agresivní.Teď jsem dostala pár vzorečků krémů od Oriflame a jsem nadšená.Nový krém Bio Clinic,který je v příštím katalogu 9 za předváděcí cenu je prostě úžasný.Vůbec moji citlivou pleť nedráždil,pěkně hydratoval,není mastný takže se rychle vsakuje a navíc liftingový efekt byl viditelný už po jednom použití.Mám i srovnání s Vichy Liftactiv CxP,který je rozhodně dražší a liftingový efekt nebyl tak výrazný jako s Bio clinicem.Parfemace je velice jemná a nevtíravá.Já do něj rozhodně půjdu a Vám doporučuju alespoň vzoreček na vyzkoušení.Rozhodně další kosmetika od Oriflame bude následovat.

15 komentářů:

  1. Přesně! Koupila jsem si po přečtení chvály tužku NYC na obočí, ale je hrozná. Nesnáším jak se drolí a voskuje :/
    Jinak díky za super tipy. Ta řasenka je opravdu fajn, dříve jsem jí používala. Nivea šampony také nemusím a Herbal jsou úžasné! .) A ten lak vypadá božsky, škoda, že je nekvalitní, jak píšeš. Kde se dá koupit?

    OdpovědětVymazat
  2. Nivea šampony jsou hrozný, nesnášim je. A ten lak vypadá krásně, mohla by podobnej vyrobit essence :D za 50 bych si ho koupila :D

    Jestli nevadí, že Tě opravuju, ale obličej se píše s měkkym ne s tvrdym. :)

    OdpovědětVymazat
  3. jéééžiš tak já v každým článku píšu obličej s tvrdým-ostuda.Ten lak je k dostání pouze na netu a levnější variantu za 39kč má firma Pacifik a prodává je drogerie Teta,mají asi 100 barev laků a 5 z toho je holografických.

    OdpovědětVymazat
  4. Glisskur pouzivam uz dlho, mne posobi na vlasy strasne dobre, i ked je pravda, ze sa skor mastia ako predtym..ale su potom take hebkee.. :)
    a suhlasim s kremami z Avonu, pri jednom som dostala strasny alergicky zachvat, cela tvar mi strasne opuchla a utekala som na pohotovost :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda, s tím Avonem jste mě docela vyděsili. Dostala jsem jejich krém k svátku a zatím teda dobrý, žádné špatné reakce jsem si nevšimla, ale když to čtu, tak mám chuť ho vyhodit hned do koše a neriskovat :-) Opravdu jsou ty krémy tak závadný? Janča

    OdpovědětVymazat
  6. Holografické laky nevydrží od žádné značky, takže podle holografu bych nehodnotila značku jako takovou. Vyžkoušela jsem třeba jelly lak a ten neměl s výdrží žádný problém a jejich šupinkové efekty jsou naprosto bezkonkurenční.

    Jančo, krémy určitě nejsou závadné, každému vyhovuje něco jiného a znám spousty lidí, které je používají a kupují si je opakovaně. Já se třeba kloním k Nikol, krémy nic moc a za vyloženě agresivní považuju pleťovou vodu, co jsem měla. Pokud ti ale krém sedí, není důvod bláznit a zbytečně ho vyhazovat.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za recenzi, informace se budou hodit, až mě popadne nějaké drogérkové šílenství :)

    OdpovědětVymazat
  8. Janča, keby si mala dostat alergicku reakciu, tak by si ju dostala hned pri prvom pouziti.. mne prislo zle z pletoveho kremu s avokadom a aloe, ale napr, predtym som mala taky isty,ale s broskynou, a nebol s nim problem, i ked si ho uz nekupim, pretoze sa bojim, co ak nahodou..

    OdpovědětVymazat
  9. Tak Avon obecně je nekvalitní kosmetika, je jen málo věcí, co z Avonu opravdu stojí za to. Ale s tim Glisskurem musím souhlasit, já ho po týdnu darovala sestře, protože vlasy jsem měla jak polité olejem, hodí se jen na opravdu extra suché vlasy a na ty věřím, že je dobrý.

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Konečně někdo kdo sdílí stejný názor na tu řasenku, díky díky! Je fak totřesná, jedna z nejhorších co jsem kdy měla, ale taky jednou za pár let vyměknu, když si zas někde přečtu jak je super a zase jí koupím:-D Člověk je asi nepoučitelný tvor:-D

    OdpovědětVymazat
  11. No dobrý, tak tu řasenku přesně mám.=/ Neřekla bych sice, že je až tak hrozná, ale nic moc, příště kupuju jinou.

    OdpovědětVymazat
  12. Na dobrou drženlivost toho laku potřebuješ Aqua Base od NFu oh http://www.fabuloustreet.com/index.php?main_page=product_info&cPath=3_55&products_id=227

    OdpovědětVymazat
  13. Nedávno jsem tak chodila po Rossmanu, s už tak plným košíkem a vidím tam tu řasenku, ve slevě za 50Kč, no a nemohla jsem jí tam nechat, říkám si že i kdyby byla špatná tak co, za 50Kč :)... Je hrozná. Na kartáčku je po vyndání na můj vkus pořád moc barvy, hrozně mi slepuje řasy a je zkrátka hrozná :D...

    OdpovědětVymazat
  14. já tu řasenku měla a je super, až na to, že se obtiskuje

    OdpovědětVymazat
  15. Co se týče Oriflamu, tak Bioclinic a Ecobeauty jsou vpravdě průlomové řady. Za slušnou cenu (v poměru k ostatním cenám srovnatelného zboží) zde pořídíte super liftingový efekt a v případě Ecobeauty přírodní kosmetiku s etickým podtextem. Oriflame jde prostě kupředu a co jsem se dočetla z tiskových zpráv bude se nadále jejich politika ubírat přírodním směrem, bez chemie.

    OdpovědětVymazat