sobota 6. listopadu 2010

Leopardí nehtíky

LEOPARDÍ NEHTÍKY  


V poslední době jsem hodně překvapená laky od Gabriely Salvette,mají moc hezké barvičky,ale ty Vám ukážu někdy příště.Dnes jde pouze o návod na leopardí nehty.Základní lak je GS růžový se zlatými třpytkami,2 vrstvy a  na tom razítka z destičky m57 ne Konad.Na razítkování jsem použila lak Essence určený přímo k razítkování-má vysokou pigmentaci.A Top coat taktéž Essence.Je to neuvěřitelné,že s těmito levnými výrobky mi nehty držely 5 dní.Fotka pořízena 3 den.Essence má u mě další plus.

3 komentáře:

  1. Od kiaľ môžem zohnať tie razítka na nechtíky ?

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou krásné. Ty razítka taky zrovna sháním :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Kde seženu ty razítka?:)...odepiš prosím na můj blog: http://zabaq.blog.cz/

    Děkuji předem:)

    OdpovědětVymazat