středa 24. listopadu 2010

Nová Revlon trojkulma JUMBO

Konečně jsem ne ebay vyhrála JUMBO trojkulmu Revlon.Dlouho jsem na ni číhala a ted se mi podařilo ji získat za 450kč i s poštou,hurááá.Jsem s ní moc spokojená,rychle se nahřívá,neničí vlasy protože má teflonový povrch,vejde se do ní hodně vlasů takže je rychleji nakulmujete a vlnky drží dokud je neumyju.U obyčejné kulmy mi vlnky vydržely 3 hodiny ,ale s touto 3 dny ,je to prostě bomba.

7 komentářů:

  1. Teda, to vypada fakt super! kdyby mi vlny slusely, urcite bych do ni sla!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Nikol, taky mě zaujala tahle věcička a tak mě napadlo jestli by si mi neporadila kde bych jí za takovouto cenu mohla objednat. Díky Jenny

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, taktiež ma zaujala, neporadila by si kde by som si také niečo mohla kupiť už to zhanam velmi dlho a nikde v elekre to nemaju, už som z toho zufala.. :( Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. chtela bych se zeptat odkud by jsem si ju mohla objednat...za odpoved vopred dekuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mohla bych se zeptat kde se dá tato kulma prosím sehnat?? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj chcem sa spytat ci ked si si to s ebay-u objednala tak ti to doslo normalne a kolko si mala postovne ja som zo slovenska a na eura mi to vyslo okolo 11e cize 330sk len neviem co s tym postovnym kolko to bude a ci sa to bude dat poslat aj na slovensko .Dakujem... prosim ta o odpisanie na moj mail examplekiss@centrum.sk ...Velmi pekne ti dakujeeem

    OdpovědětVymazat
  7. ahojcek...
    ja tiez s EBAYom skusenosti nemam, nevedela by si mi poradit ako na to?alebo nevedela by si mi kupit cez seba a potom by som ju od teba odkupila?
    dakujem mozes napisat aj na mail deusa@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat