neděle 25. března 2012

prodloužené vlasy páskovou metodou



Na ebay jsem si koupila vlasy na domácí prodloužení.Jejich výhodou je ,že jsou to 4cm široké pásy vlasů přichycené pomocí speciální oboustrané lepící pásky takže aplekace je rychlá,snadná a zvládne ji s něčí pomocí  každý.Mě aplikace trvala asi hodinu.Postup je jednoduchý,uděláme rovnou pěšinku na místě kam chceme umístit pramen,sloupnem ochranou folii pásky,pás přilepíme 2mm pod pěšinku,pásek přitláčíme k hlavě aby se na něj vlasy nalepily,poté pásek zvedneme a připneme ho sponkou navrch,nepřilepené vlasy oddělíme tak aby zůstaly na pásce pouze přilepené vlasy,poté vezmeme další pásek a přilepíme pásky lepící stranou k sobě.A je hotovoPásky nejsou vidět,zatím drží,vlasy jsou indické,ale jemné.Pásky jsou samozřejmě ve vlasech na omak cítit,ale nepřekáží mi.Celá ta paráda mě stála 800kč u nás na aukru tyto vlasy prodávají i za 3000kč takže pozor.Já osobně jsem s touto metodou spokojená více než z keratinem,protože ten mi dost zničil vlasy,aplikace doma byla složitá a efekt nebyl přirozený.Po sundání se dají vlasy znovu přidělat na pásku a použít.Jestli zjistím nějaký nedostatek určitě Vám dám vědět.

11 komentářů:

  1. Tyjo, vypadá to skvěle:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc by mě zajímalo, jak jsi docílila těch loken:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to přirozeně a hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo dobry!!ja to ted videla na kamardce a taky o tom premyslim:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. wua, mas strasne krasne oci, ktore pri tvojej farbe vlasov uzasne vyniknu. Nad predlzenim vlaskov touto metodou rozmyslam u nejaky piatok som rada, ze si to o tom napisala a chcela som sa spytat, ci sa nejak nezamotavaju, alebo podobne. Treba rovnaku starostlivost ako pri predlzovani inymi sposobmi, pripadne pouzivas specialnu vlasovu kozmetiku?

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj holky děkuju za pozitivní ohlasy.Musím říct,že oproti keratinu vypadá tato metoda více přirozeně.Žádnou speciální kosmetiku nepoužívám,ale dávám pozor aby šampon byl krémový nevysušující.Konce vlsů při mytí zabalím do celofánu,pořádně vydrhnu vrch hlavy a až při smívání sundám celofán a prodloužené vlasy spláchnu pěnovou vodou.Dám na ně masku a nechám 10 min.Vlasy se zatím nezamotávají ani necuchají.Vlnky jsou vytvořeny pomocí trojkulmy odkaz zde:http://nikolbeauty.blogspot.com/2010/11/nova-revlon-trojkulma-jumbo.html

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem zvědavá na ten dopad na vlasy a sundavání, jinak to vypadá dobře :)

    http://rasberryfromprague.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to skvěle, ani nejde poznat, že to nejsou tvoje pravé vlasy.

    OdpovědětVymazat
  9. fakt že jo vubec bych nepoznala že nejsou tvoje vypadá to dobře !:))

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkná barva. Takhle dorazily, nebo je to ještě nějak přibarveno?

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší, dej vědět jak probíhalo sundavání + případné dopady na vlasy :) Docela si mne navnadila na tento druh prodlužka :D

    OdpovědětVymazat