středa 10. listopadu 2010

Dnešní nákup

Dnes jsem v jedné staré drogerii udělala super nákup.Mají tam různé věci,které se už dávno nevyrábí,vlastně takové raritky.Dnes jsem tam ulovila make up od Maybelline Superstay silky 16 hr, který se myslím už neprodává a stál mě neuvěřitelných 119kč.Je to odstín 30 Sand.Make up mě hodně překvapil svou krycí schpoností.Opravdu krásně kryje i když je smýchaný s bází.Ještě by mě zajímalo co umí sám bez báze:-)Balení je vymyšleno poněkud neštastně,protože při každém zmáčknutí vytlačíte obě složky.Já bych dala přednost každé pumpičce zvlášt,abych si mohla dávkovat jak chci.Alespon jedna vychytávka je ,že pokud zmáčknete pumpičku více na straně make upu vytlačíte více make upu,takže pokud chci slabší krytí zmáčknu dávkovač na straně báze.Vůně mi připomíná make upy MAC.Další plus je,že obsahuje ochranu proti slunečnímu záření SPF12.Make up drží opravdu dobře a dlouho.Možná to bude i tím,že jsem si k němu pořídila pudr taktéž od Maybelline a tím make up fixuji.
Pudr se jmenuje  Dream mat powder    a stál pouhých 89kč balení je chytře vymyšlené.Navrchu je pudr a ve spodní části se nachází zrcátko a pudřenka,kterou otevřete otočením do boku.Pudřík je jemný jako hedvábí,hezky voní a hlavně dobře a dlouho matuje narozdíl od mého Scot Barnes pudru.Nanáší se dobře,já nanáším štětcem,takže pudřenku použiji jedině když někam jdu.Mám odstín 08 Golden sand je sice nejtmavší z jejich nabídky ,ale ve skutečnosti je pro střední typy pleti.
Potom jsem zavítala do Rossmanna a narazila tam na krásný stín od Essence č.35 ,Party all night je moc hezká neutrální barvička,béžová se zlatým leskem.Pigmentace je střední,výdrž dobrá.Essence mě nepřestává udivovat.Za nízkou cenu vysoká kvalita,jak čeho samozřejmě,ale skoro se vším (až na razítka)jsem byla spokojená.
Další věc ke které jsem se nemohla dostat byl zpevnovač od Four seasons na ten bohužel nemůžu udělat recenzi hned.Musím vyčkat jak se mi nehtíky zpevní.Holky prominte za chyby v textu čeština mi nikdy moc nešla.

Žádné komentáře:

Okomentovat