úterý 29. března 2011

Nová Essence


V dřívějším postu jsem Vás upozornila,že Essence chystá nové stojany s novým sortimentem.Dnes jsem zašla do Rossmanna a čekalo tam na mě překvapení v podobě nových čerstvě naplněných Essence stojanů se všemi novýmy výrobky.Navezli je dnes takže pokud máte zájem o něco konkrétního honem do Rossmanna protože zatím mají úplně všechno.Já jsem si vybrala krakelovací laky na nehty,podklad stříbrný a top coat černý a jsem maximálně spokojená,cena 59kč kus,lak s měnící barvou,původně jsem chtěla zelený,ten ale ve skutečnosti není tak hezký jako tento šedo-zeleno-fialový -Where is the party? cena 39kč.A gelové linky fialové barvy 03 berlin rocks cena 80kč.Mají plno nových barev očních stínů a vyzkoušela jsem i dlouhodržící lesky na rty,ale ty mě moc nenadchly,jsou dost lepivé.Určitě budu postupně přikupovat a podávat další informace.Mimochodem jsem Vám nafotila  i ostatní nové výrobky. 

lak-where is the party


gelová linka

krakelovací laky

výsledek

plno nových pastelových laků na nehty

specální efekty-top coaty s třpytkami a tak

pastelové laky

tohle mě hodně zajímá,better than gel nails-lepší než gelové nehty-báze a top coat,asi pro lepší výdrž laku,ceny 65kč kus

magnetické laky krásné barvy i bez magnetu 55kč

krakelovací laky na výběr 2 báze,2 top coaty

nové balzámky na rty 55kč a sada malých lesků na rty po 3 kusech 65kč

metalické linky a třpytivé gelové linky s perfektním aplikátorem

gelové linky 4 barvy 80kč ,štětec na linky,sada štětců,dole nové paletky stínů 80kč

Třpytivý pudr 99kč

plno nových laků i nude franch manicure

nové dlouhodržící lesky na rty 55kč

nové quatro paletky

plno nových barev očních stínů,jsou tři nad sebou,ale každá jiná

no a samozřejmě jsem narazila na boty za 199kč,no nekup to

11 komentářů:

  1. Taky jsem včera byla v Rossmannu v Brně a juchala jsem u regálu Essence:) Ale když já už jsem si řekla, že tento měsíc žádná kosmetika! Musím počkat do pátku! Budu mít po zápočtu, tak se odměním a bude se to počítat už do dubna:D

    OdpovědětVymazat
  2. Peťulka-Teda ty jsi dobrá to bych nezvládla.

    OdpovědětVymazat
  3. A tohle všechno, slevy, nové věci apod., se děje, když jsem nemocná a nikam nemůžu! :-D Svět prostě není fér! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní věci :), můžu se zeptat, jak jsis udělala ty nehtíky-černý s takovejma stříbrnejma mapkama? Normálně jen tím černým lakem? :), díky, pá

    OdpovědětVymazat
  5. Danielko.002-musíš si koupit jednu bázi na nehty od Essence budˇmají stříbrnou(tu mám já) nebo mléčnou perleťovou a jeden Top coat mají černý a bílý.Bázi nalakuješ (já si dala 2 vrstvy) necháš úplně zaschnout a pak přetřeš top coatem,výsledek se ukáže do 30 sekund.

    Miss turquoise-neboj to je stálý sortiment ten tam bude pořád.

    OdpovědětVymazat
  6. ty gelové linky jsem si také pořídila, černé. Jsem s nimi moc spokojená :-).

    OdpovědětVymazat
  7. ahojky, půjčila jsem si od tebe jednu fotečku, samozřejmě jsem uvedla tebe jako zdroj :) doufám, že ti to nevadí, pokud ano, napiš a já ji smažu :) .

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle novinky od Essence mi udělaly velkou radost:-)
    A botky jsou skvělý:-)

    OdpovědětVymazat
  9. kéž by byl u nás taky takový výběr u regálu s essence kosmetikou.
    Rosmana nám zavřeli, takže zbyl jedině Schlecker a DM (v kterém essence kosmetika není).

    OdpovědětVymazat