pátek 19. listopadu 2010

Levná varianta BOBBI BROWN-Shimmer brick

Bobbi Brown-bronze

Pokud se Vám líbí Paletka Shimmer brick od Bobbi Brown ,ale zdá se Vám drahá.Mám pro Vás levnou náhradu.Je to paletka Essence Sun club,prodává se v Rosmann drogeriích a musím říct,že podoba je neuvěřitelná.Mají odstíny pro blondýnky i pro brunety.Můj odstín pro brunety je přesná kopie Bobbi Brown-bronze.Originál stojí 38 dolarů což je asi 650kč a Essence 99kč.Použít je můžete bud jako stíny nebo já je používám jako tvářenku.Mám odstín pro brunety,ale jsem hodně bledá takže jsem si raději měla vybrat světlejší odstín.Tento tmavší využiju spíše v létě.Dávám ho na plet bez make upu a vytvoří to krásný letní bronzový look.Velkým štetcem smýchám všechny barvy dohromady a nanesu na líčka.Jsou moc hezké,barva je krásně bronzová,lesklá a zanechává zdarvý sluncem políbený efekt.A třešnička na dortu je neodolatelná kokosová vůně,miluju když kosmetika voní ovocem,čokoládou,vanilkou,kokosem atd.Dole je obrázek jak vypadá Essence v akci:-)No nevypadá to krásně?
Bobbi Brown swatches


Essence-Sun club-brunetes
Essence-swatches
Essence 
Bobbi Brown-Bronze





Žádné komentáře:

Okomentovat