středa 15. prosince 2010

Zimní kolekce Alverde atd.

Ahoj holky chci Vás upozornit na novou kolekci dekorativky Alverde.Kolekce obsahuje quatro oční stíny na výběr hodně zářivých barev,gelové oční linky moc krásné barvy,ale POZOR nekupovat,protože nejdou nanést hned se sežmolkují.Já jsem si koupila krásné zelené,moc se mi líbíly a hodně lituju toho že jsem je musela vrátit,protože jak říkám nepoužitelné.Zato rtěnky jsou perfektní koupila jsem si hned dvě nemohla jsem odolat,byly tak nádherné.Krémové,dobře kryjí,drží,bez třpytek a lesku.Barvy jsou krásné matné a takové hutné,já mám odst.121 Mareike a 123 Tanju obě nude jedna do růžova druhá béžová.Každá stála 79kč a všem je moc doporučuju ,protože u nás se krémové rtěnky bez třpytek špatně shánějí.Další můj úlovek je pěnová tvářenka značky Bell o které jsem už dřív psala.Tvářenka je jemná dobře se s ní pracuje a pěkně drží,no za 39kč jsem ji musela vyzkoušet a Bell opět nezklamal.Na příště mám pro Vás jejich rtěnky.Další krasavec z mého nákupu je lak na nehty Pacifik.Je to levná značka asi 40kč,ale mají moře barev laků na nehty i s různými např.holografickými efekty.Můj lak je ve skutečnosti moc krásný škoda že mi foťák furt žere barvy.Je to studená béžová barva s nafialovělým ledovým leskem.Za tu cenu mi drží už 3 den bez úhony.A pěnové oční linky nakonec.Je to krásná zlato-čokoládová barva k mým modrým očím jde perfektně,pěkně drží a jde krásně rozetírat takže ji používám i jako stíny.Nejlepší je na nich ta cena 45kč i s poštou na ebay.





3 komentáře:

  1. Úplně souhlasím ohledně rtěnek, matné v tak přirozených odstínech jsou u nás skoro k nesehnání. A podle mě bez problémů konkurují mac Creemshene rtěnkám za zlomek ceny. A na značku Pacific se podívám, ještě nikdy jsem o ní neslyšela=)

    OdpovědětVymazat
  2. Právě,že o tom srovnání s MAC jsem chtěla taky napsat ,ale nechtěla jsem pohoršit horlivé zastánkyně MAC.Podle mě za ty jejich ceny stojí pouze pigmenty jinak bych do MAC neinvestovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Já dělám Oriflame a matné rtěnky máme i v přirozených odstínech:-) No ale je fakt, že nejprodávanější rtěnky máme z lesklé řady...tak možná i proto se ty matný tolik neprodávají, jaká poptávka, taková nabídka..?

    OdpovědětVymazat