pondělí 6. prosince 2010

Bell diamond eyes atd.


Z dnešního nákupu




Dnes jsem se byla podívat ve městě a v mé oblíbené drogerii Schmied jsem si nakoupila troje krásné extrémně třpytivé, pěnové stíny Diamond eyes od značky Bell.Od této firmy mám víc věcí a jsem se všema maximálně spokojená..Dnes jsem ,ale ulovila tyto krásné barvičky-tmavě fialová s modrým třpytem,tmavě hnědá s třpytem,růžová se zlatým třpytem.Stíny drží celý den,barvy jsou intenzivní a hrozně krásné,hezčí než na fotkách.Mají hodně malinkých třpytek,ale neopadávají drží krásně na pěnovém podkladu,takže se Vám pak celý obličej neleskne jak disko koule:-)).Normálně stojí cca110kč,ale chytla jsem výprodej za 59kč.Jsem z nich tak nadšená,že si asi skočím pro další.Opravdu značka Bell mě poslední dobou hodně překvapuje,mají krásné lesklé tvářenky,šťavnaté rtěnky,intenzivní barvy tekutých linek např. elektrická modrá a fialová prostě takové věci jaké jiné značky nemají a ceny taky lidové.Další můj úlovek jsou linky se zlatýma třpytkama o těch není co psát,dobře drží i třpytí:-)Pak jsem skočila do Rossmana a tam našla jejich novou Nude kolekci lesků,moc hezké barvičky a dlouho drží,za cenu 59kč drží až moc dobře.V jednom levném obchůdku jsem narazila na tyto bytelné kleštičky na řasy.Jsou vyrobené z nějakého tvrdšího kovu než obyčejně,protože se vůbec neohýbají a pro jistotu jsou madla na prsty dvojité(mrkněte na foto).Skvěle se s nima natáčí a vydrží asi hodně dlouho protože jsou fakt pevné,a cena?29kč:-)
Ve skutečnosti jsou ještě hezčí

Fialová ,ale barvy foťák sežral:-(

Žádné komentáře:

Okomentovat