neděle 26. prosince 2010

Maybelline colour sensational-pink please,born with it

Před vánoci mi přišly moje vytoužené rtěnky Maybelline colour sensational v odstínech Pink please 025 a Born with it 015.U nás nesehnatelné a všemi kosmetickými guru opěvováné rtěnky které jsem dlouho hledala než jsem  je sehnala za přijatelnou cenu.V ČR se tyto odstíny neprodávají ,protože prý evropské spotřebitelky si potrpí na rtěnky třpytkové,hm no nevím já je zrovna moc ráda nemám.A hodnocení?Born with it velký propadák,obyčejná růžová rtěnka se třpytem,nic zvláštního.Určitě nestála ze to abych si ji nechala poslat až z Ameriky.Za to Pink please mě nadchla je to opravdu pěkná neobvyklá růžová barva bez třpytek.Perfektně sedí mému odstínu pleti,dobře drží,pěkně voní,balení se mi taky moc líbí.Prostě dobře investované penízky:-)

2 komentáře:

  1. Vypadají pěkně :-) Já si nedávno koupila jednu od Rimmelu (taky netřpytivou, kdo to s těma třpytivýma vymyslel? Nechce se mi věřit, že by to tak bylo..) a jsem moc spokojená. Tyhle růžové bych asi neunosila, ale věřím, že na tobě musí vypadat výborně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mohla bych se zeptat, odkud jsi je objednala? Dyštak odepiš prosím na Veskrnovaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat