sobota 18. prosince 2010

Další paletka

Ačkoliv nejsem příznivcem vietnamských výrobků,hlavně kosmetiky,tak jsem v tomto případě neodolala a pořídila si tuto paletku stínů.Zaujalo mě pár barviček tak jsem oželila těch 59kč a vzala ji.Má moc krásné metalické odstíny.Mě se líbily hlavně tmavé tak jsem ráda ,že barvy jsou intenzivní a hodně pigmentované narozdíl od světlých odstínů,které když jsem chtěla kvůli swatches nanést tak jsem je musela několikrát přetírat.Já jsem zatím spokojená uvidím jestli se mi časem nezačnou loupat víčka jak se už několikrát u vietnamských stínů stalo.






4 komentáře:

  1. ahojte holky,chtěla bych se zeptat jestli máte někdo zkzšenosti s Lancome.Nedávno jsem v Douglasu narazila na úžasné stíny právě od Lancome.Byly tam dvě barvy-světlě růžová a zelená,tak jsem se chtěla zeptat jestli je to kvalitní a jestli se do toho vyplatí investovat..

    OdpovědětVymazat
  2. mám ji taky ale bohu žel tytřpitky jsou jn na povrchu jak se dostaneš hlozběj tak už ne

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je krásná a ještě za tu cenu. Já bych si jí taky musela koupit.

    OdpovědětVymazat