středa 15. prosince 2010

Adventní věnce- vlastní výroba

Dnes na mě dolehla vánoční atmosféra.Venku padal sníh,na zahradě bílo,doma teploučko,malý nebyl ve školce tak jsem pro nás vymyslela zábavu.Vyráběli jsme spolu vánoční věnce.Jeden jsem udělala mamce,která teď pořád pracuje.Chtěla abych jí udělala takový věnec na který budu moct použít tu (kýčovitou))zlatou rybku.Moc se mi tam nehodila ,ale hlavně,že mamce se to líbí.Jeden dávám každý rok na vchodové dveře a zítra budu dělat věnec pro sebe tak sem pak hodím foto.Vánoce jsou moje nejoblíbenější svátky,měla jsem krásné vánoce celé dětství a nějak to ve mě zůstalo.Užívám si klídek,pohodu a atmosféru vánoc,nestresuju se s dárkama(buď koupím co vím že dotyčný chce nebo se ho přímo zeptám),prostě se snažím aby to opravdu byly svátky klidu a pohody a hlavně chci aby to pocítil malý a vzpomínal na svoje dětské vánoce jako já.


Žádné komentáře:

Okomentovat