čtvrtek 6. ledna 2011

Nude lesk na rty od Alverde




Alverde mi připravilo zase překvápko.Po nádherných rtěnkách Tanju a Mareike ,které nosím denně jsem ve stojanu objevila nude lesk na rty.Sháním ho už dlouho,ale v našich drogerkách jsou nude odstíny nedostatkovým zbožím,proto mě zaskočilo,když jsem v jejich základní řadě (ne v zimní kolekci) uviděla lesk,který tam nikdy dřív nebyl(určitě bych ho nepřehlédla).Buď byl vyprodaný nebo je to novinka.Jmenuje se Anti-ageing lip gloss odstín Capuccino.Hned jsem ho brala ,za cenu kolem 80kč kdo by ho nebral,že?Oproti NARS Turkish delight na,který jsem si brousila zuby je to super cena a super náhrada.Na rtech je moc krásný,přesně takový jsem chtěla,žádných deset vrstev jen krásná hodně pigmentovaná nude barva v jednom nátěru.Není hustý ani lepivý a navíc je přírodní takže,když ho slížu,nejím chemii.Má zvláštní takovou tu přírodní vůni,mě voní,ale někomu může vadit.Další super úlovek,který jsem si hodně oblíbila a všem doporučuju.

2 komentáře:

  1. Ten je krásný!Ta barvička je dokonalá :) A moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Popsala jsi ho tak hezky, až mi to nedalo a stavila jsem se pro něj v DMku=) a musím říct, že takovou krásně pigmentovanou a nositelnou nude barvičku jsem už dlouho neviděla. V kombinaci s Tanju nebo Jasminder vypadá nádherně. Jen mi přijde, že ten štěteček je nějaký drsnější?! Možná je to jen ten můj...

    OdpovědětVymazat