úterý 18. ledna 2011

Cover girl-Lash blast


Na tuhle řasenku slyším pořád chválu tak jsem se rozhodla ji vyzkoušet.Značka Cover girl je sestrou Max factoru čili jsou obě značky součástí koncernu Procter@Gambell.Cover girl je ,ale zaměřena na mladší generaci a proto je levnější.Lash blast je tedy kopií False lash effect od Max factor.Jen pro zajímavost False lash effect cca 300kč,Lash blast i s poštovným 150kč.Nevím zda je efekt lepší,nebo je to cenou ,ale oblíbenější je určitě Lash blast.Moje hodnocení?Rozhodně jedna z nejlepších volume řasenek,které jsem měla.Přidá na objemu už po pár vrstvách.Není nutné se s ní plácat půl hodiny k dosažení hustých řas.Stačí párkrát přejet řasy.Má tlustý kartáček to ,ale těm co řasenky používají pravidelně a mají na to svůj grif nebude vadit.Nedoporučuju začátečnicím co s řasenkou ještě neumí pracovat,protože je kartáček tlustý hůře se s ním líčí vnitřní strana očí a spodní víčka.Nevýhodou je ,že se hůře odličuje.Jakmile ztvrdne je jak beton a při odlíčení jsem vždy měla poškrábané oči jak jsem ji dřela dolů.Teď mám na to svůj fígl.Řasy poťapkám olejovým odličovačem a chvíli je nechám ať se olej vsákne,po chvíli vrstva změkne a řasenka jde pěkně dolů.Řasenka je sama tlustá:-)Má 13ml oproti klasickým,které mají 8ml je to další plus pro Lash blast.Nebudu říkat ,že je to úplně nejlepší řasenka,kterou jsem vyzkoušela.Mám jich víc oblíbených např.2000 Calorie,Voluminous-Loreal,Collosal volume-Maybelline.Ale je to jedna z nejlepších a za tu cenu a s obsahem 13ml je to hodně výhodná koupě a určitě si ji pořídím znovu.












1 komentář:

  1. u nás se dá sehnat Cover Girl? Tu značku jsem u nás ještě nepotkala...

    OdpovědětVymazat