pondělí 17. ledna 2011

DIY-udělej si sama-elegantní kraťasy

Dnes jsem pro Vás připravila návod jak ze starých kalhot udělat moderní kraťásky.Já jsem tyto kalhoty koupila v Second handu za 10 kč jsou to HaM.Budete potřebovat pouze špendlíky a šicí stroj.
1.Kalhoty oblečeme na sebe a zašpendlíme v délce kde je budeme střihat.Na sobě je špendlíme protože zadní část je vždy delší,kdyby jsme je ustřihly obě stejně budeme je mít vzadu krátké.Potom je podle špendlíků ustřihneme.


2.Ustřihneme spodky kalhot,změříme jestli nám šířkou sedí k šířce kalhot.Pokud ne zkrátíme je.Halhoty v místě střihu přeložíme dovnitř a zašijeme,aby se nepáraly.
3.Spodky přišijeme strojem podél linie špendlíků.

4.Pokud nemáme na kalhotách ty přeložené spodky,kalhoty prostě ustřihneme delší a a dvakrát přeložíme.Tím si překlad vytvoříme sami.

5.Hotovo....:-)


4 komentáře:

  1. Docela jednoduché a vypadá to moc dobře, šikulka jsi! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Doslova mi to vyrazilo dech, tohle je naprosto úžasné, jen 10 ,- a čas, to je prostě krásný. :)
    Budu se těšit na další tvé rady/nápady. :)

    OdpovědětVymazat
  3. TAk toto sa mi páči.. mam kopec takýchto nohavíc, ktoré nenosím, a spraviť z nich šortky by bolo fajn .. A k tomu to vyzerá naozaj jednoducho...

    OdpovědětVymazat