sobota 15. ledna 2011

Alverde krémové oční stíny

Zase jsem dnes utrácela,ale ne moc.Naštěstí měli v DM výprodej tak jsem tam ulovila krémové oční stíny každé za 19kč,no nekup to.Vybrala jsem si odstíny Opal 05 -tyrkysově zelená a Caramel 03-měděná.Obě barvičky jsou pěkně pigmentované,ale ne zase moc výrazné.Já jsem je koupila jako základ pod pudrové stíny aby lépe držely a barvy byly intenzivnější.Samotné bych je rozhodně nenosila ,protože jak je to u krémových stínů zvykem za chvíli se slijí do očního záhybu.Barvičky jsou moc hezké,hlavně Opal mě nadchl.Voní klasicky jak všechny Alverde výrobky po růžích.Celkově za 19kč dobré,ale za 80kč bych je nekoupila,to bych radši investovala do pěnových od Maybelline,které mají neuvěřitelou výdrž a doporučují je i známí vizážisté.









Potom jsem v Tescu koupila got2be guardian angel,mám už třetí balení,je úžasný.Chrání vlasy při žehlení a fénování,božsky voní a hlavně nezatěžuje ani nemastí vlasy.Všem doporučuju a uvědomuju si že tento výrobek měl patřit do top 10 nejlepších výrobků,ale bohužel jsem na něj zapoměla,pardon.
Už dlouho chci lesk do vlasů a nevěděla jsem jaký,sleva byla mým pomocníkem při výběru-Nivea diamond gloss za 85kč,hned jsem ho vyzkoušela a efekt určitě má.Vlásky se krásně lesknou a voní.







1 komentář:

  1. Ten Got2be už chci dělší dobu vyzkoušet :) takže díky za doporučení určitě si ho tedy pořídím :))) jinak ty stíny Alverde mám také ty caramel :))) také ze slevy :D

    OdpovědětVymazat