pondělí 29. srpna 2011

Výprodej parfemů v ZARA

Ahoj holky na konci tohoto postu http://nikolbeauty.blogspot.com/search/label/parf%C3%A9my jsem Vám psala o nádherné vůni Zara Essentials.V té době stála ještě 599kč,nyní začali v Zaře nejen výprodeje oblečení,ale i vůní a mě ta moje vyšla na 399kč 100ml Edp.Tu vůni mi všichni chválí a strašně dlouho na mě voní.Jejich vůně moc doporučuju kvůli výdrži.V pátek jsem si tam šla pro další vůni Zara Silk,ale bohužel už byla pryč.
A jeden typ:Vůně ZARA Silk je dobrá alternativa k vůni Chloe Edp ,je jí opravdu velmi podobná a pokud ji u Vás v Zaře ještě mají myslím,že za 399kč je to skvělý kup.Kdyby ji náhodou někdo z Vás pro mě za tu cenu koupil budu mu vděčná a zaplatím mu poštu samozřejmě:-)Díky


4 komentáře:

  1. Miluju Zara vůně, sama mám doma 3 - jednu jarní, jednu letní a jednu z nové podzimní kolekce. Ty ceny jsou úžasné a vůně ještě víc :))

    OdpovědětVymazat
  2. taky vlastním jednu z vůní, ale tu co popisuješ, že bys ráda sehnala vůbec neznám a neviděla jsem jí

    OdpovědětVymazat
  3. mmm, i have heard this is really nice!
    BT9JT-43W4K-KP9J9-FTTF9-RPF2X

    OdpovědětVymazat
  4. No, musím říct, žes mě navnadila - hlavně natu vůni ZARA Silk. Mamča si dlouho stěžuje a kníká, že jí došla Chloé - a že by bylo fajn, kdyby se nějaká k svátku ubjevila. No, zkusíme záměnu, snad tu vůni někde najdu. :D

    OdpovědětVymazat