úterý 6. září 2011

Lucky s laky

Ahoj dnes Vám chci ukázat pár laků na nehty co jsem v poslední době pořídila.Všechny barvičky se mi moc líbí.Jedna je můj favorit a je to Catrice In the Bronx krásná bronzově zlatá metalická barvička ,skvělá na podzim.Já tedy nejsem úplně lakový nadšenec,který kupuje nové kolekce Essie,Chg,Nubar atd.,proto ode mě nečekejte velkou recenzi,ale berte to spíš jako inspiraci k nákupu.
Miss piggy reloaded,Rusty but sexy,In the bronx

První lak od Catrice 480 Miss piggy reloaded mě trochu zklamal,vypadal,že bude dobře krýt,ale nekryje.Potřebuju 3 tlustší vrstvy,ale barva je moc hezká jako cukrová vata.

560 Rusty but sexy,kryje pěkně,je metalická a ta nádherná podzimní barva měděná do oranžova, jako stvořená na mixování se zelenou a dalšími podzimními barvami.

460 In the bronx,moje oblíbená,pěkně kryje,všechny laky schnou docela dobře,výdrž nic moc asi jako většina drogerkových laků.Ceny kolem 60kč
In the bronx

In the  bronx

Laky od Avonu jsem chtěla vyzkoušet už dávno,měli je teď za 59 kč tak jsem si dva vzala.

Perfectly flash-růžovo béžová nude,krásná,s těmito laky jsem moc spokojená,dobře se s nimi lakuje,jsou krémové,a dlouho vydrží,schnou průměrně.

Coral beat-zabijácká oranžová co svítí do dáli.Vyloženě letní záležitost.Od Avonu rozhodně ještě nějaké další pořídím.
Perfectly flash,Coral beat

5 komentářů:

  1. vsechny barvicky jsou krasny
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Bronzový Catrice vypadá moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za recenzi, ten Cartrice In the Bronx vypadá božsky..! Něco podobného sháním, tak se po něm musím podívat! :) Já si kupuju hlavně drogérkové laky (Essence, Miss Sporty,..) a vystačím si s nima, jsou za pár korun a stejně si nehty do pár dní zničím.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mozem poprosit aj fotky ostatnych lakov ked ich pouzijes? :) vyzeraju byt pekne, hlavne na nude z avonu a obidve orandzove som zvedava :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam tiez Miss Piggy Reloaded, a aj ked vo flasticke sa mi velmi pacil, vobec mi nesedi k pleti, na mojich nechtoch vyzera fakt divne :( Asi skusim ten zlaty ;)

    OdpovědětVymazat