úterý 9. srpna 2011

Každodenní péče o pleť


Dnešní příspěvek bych ráda věnovala péči o pleť,která je podle mě strašně důležitá a je to základ pro pěkné nalíčení.Pokud pleť není pěstěná ani nejlepší make up jí nepomůže.Dnes Vám ukážu s jakými výrobky jsem spokojená a které používám denně.Začnu ranní péčí-protože mám suchou pleť používám pleťovou vodu bez alkoholu.
Nejvíc spokojená jsem s pleťovou vodou Amia,která stojí 45kč.Amiu nanesu na vatový tamponek a vyčistím s ním celý obličej.Potom nanesu Dramaticaly diferent moisturizing lotion od Clinique,která se rychle vstřebá,nemastí a dlouho hydratuje.Poté nanáším make up.Večer  pleť odlíčím zase Amií a oči odličuju buď směsí Amii s olivovým olejem, dvoufázovým odličovačem nebo rilanjou http://nikolbeauty.blogspot.com/2011/01/super-nakup.html odličovačem,který je výborný,ale věčně vyprodaný.Ještě můžu vřele doporučit Biodermu sensibio micelární vodu,která mi už došla,musím počkat zas na nějaký časák.


Poslední dobou jsem si zamilovala  kosmetiku Oriflame,vlastně nevím proč jsem ji celou dobu tak ignorovala.U Oriflamu jsem si pořídila Eccolagene 3D Energising cocktail,dvoufázový vitamínový koncentrát,který dávám  po odlíčení pleti,koncentrát se okamžitě vstřebá a je určen jako sérum pod krém.Potom nanáším Bioclinic krém,který si prostě nemůžu vynachválit a už jsem do něj nahuškala půl rodiny.Je opravdu dobrý, má extra liftingový účinek oproti např. Vichy liftactiv u kterého vypínací účinek není tak výrazný.Teď byl Bioclinic v akci tak jsem pořídíla i do zásoby.Pod oči používám Eccolagene oční krém.

Dvakrát týdně používám peeling.Leta jsem používala peeling na nečistou pleť od Baley,protože obsahuje hodně peelingových částeček.Nemám ráda když v peelingu najdu jen tři zrnka.A celkově je hrubší.Minulý týden jsem,ale zatoužila po změně a koupila si L'Oreal pure zone peeling ,který je také velmi dobrý a obsahuje navíc kyselinu salicylovou,tenhle peeling můžete používat denně.Jednou měsíčně si pak udělám aspirinovou masku.Aspirin smíchám s trochou vody a nanesu na pletˇ, nechám 5 min. působit.Krásně projasní pleť a odstraní odumřelé buňky.Masky používám minimálně a když už tak z Avonu.Ještě mám jednoho pomocníka,když potřebuju rychle něco smáznout nebo zafixovat make up,používám vodu ve spreji Rival de loop za 29kč,mám ho ráda protože se pohodlně používá.V zimě používám samoopalovací vodu na obličej od Biothermu,stála 220kč mají ji na Aukru.Líbí se mi že je to voda,která se okamžitě vpíjí do pleti a vůbec nedráždí.V péči o pleť je hodně důležitý pitný režim,když vypiju hodně vody na druhý den to na pleti hned vidím,je hladká a vypnutá,barva je sjednocená a pleť vypadá odpočatě.Bohužel já sama na toto pravidlo zapomínám.


1 komentář:

  1. Odličovač očí od Rilanji je ten nejlepší co jsem měla, už jsem jich vyzkoušela hodně, ale žádný mi nebyl dost dobrý:)
    Na tu vodu ve spreji jsem už koukala v drogerii tak si ji asi konečně koupím:)

    OdpovědětVymazat