pátek 29. dubna 2011

Homemade rice scrub and facial rice warer-doma vyrobený rýžový peeling a pleť voda

 Nějak mi blbne kamera i počítač,počasí je na prd takže  inpirace se nedostavuje,tak jsem pro Vás dnes připravila alespoň maličkost v podobě návodu na domácí scrub.Budete potřebovat rýži,já jsem si vybrala natural namixovanou s indiánskou,protože obsahují nejvíc minerálních látek a vitamínů.Rozmixovala jsem ji v ručním mixéru na padrť a jednou až dvakrát týdně ji nanáším na vlhkou pleť krouživými pohyby.Pleť je potom krásně vyplá a hladká.O rýži se traduje že i zesvětluje pleť,ale to zatím nepozoruju,protože se přibarvuju samoopalovací pěnou:-)Rýži můžete použít i jako pleťovou vodu.Stačí jen Bio natural rýži namočit do vody chvíli nechat odstát potom promíchat a vodu zcedit a máte rýžovou pleťovou vodu.Nejlepší na těchto domácích výrobcích je,že jsou bez chemikálií,jsou levné a šetrné k životnímu prostředí.Ještě chci zmínit,že trvanlivost pleťové vody není dlouhá,takže je lepší ji dělat po menších dávkách každý týden novou .Opakem je peeling,který můžeme mít dlouho protože do něj nic nepřidáváme.Mě tenhle peeling vyhovuje protože je hrubší než ostatní peelingy,pokud máte radši jemnější melte ho déle:-)Příjemné scrubování....:-)


1 komentář:

  1. jee to musim vyzkouset !
    super napad:)
    na mem blogu probiha giveaway,zucastni se pokud chces:)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat