pátek 1. dubna 2011

DIY-ozdobte si starou vestičku za 33kč

Minulý týden jsem v Promodu vyděla riflovou bundičku ,která byla celá obšitá háčkovaným lemem.Hrozně se mi líbila,letos jsem ulítla na styl 70-tých let.Doma jsem potom hledala na co bych mohla lem našít a vzhledem k tomu,že začalo jaro vybrala jsem starší vestičku,v galanterii koupila 30 cm širšího lemu( na kapsy) za 5kč a 2,5m užšího lemu na obšití celé vesty za 25kč,knoflíky jsou ze sekáče za 1kč/kus.Postup asi nemusím moc vysvětlovat-na stroji jsem vše obšila,kapsy jsou obšity ručně,takže pokud nemáte stroj tak aspoň můžete zkusit našít si lem pouze na kapsy,zvládne to každý začátečník.Staré knoflíky jsem odštípala kleštěma a bylo hotovo.


Stará vestička

háčkovaný lem

ručně přišitý lem na kapsy

kapsy hotové a teď pryč s knoflíkama
přišít nové knoflíky a obšít lemem vestu dokola

i zezadu
hotovo







potom

předtím



8 komentářů: