čtvrtek 3. března 2011

Zázrak Sanoflore

Zní to přehnaně,že?Ale podle mě není.Asi před 6 ti lety(možná i víc) jsem poprvé zaznamenala značku Sanoflore.V lékárně paní rozdávala testery.Pár jsem si vzala a hned vyzkoušela.Páni to byla bomba,pleť se okamžitě vypnula a byla hrozně hladká a jemná,byl to nejlepší krém jaký jaký jsem vyzkoušela.Vypravila jsem se do lékárny,že si ho koupím,ale ouha stál 800kč,což na mé rozpočty v té době bylo moc.Tak jsem se smířila s tím,že to není moje cenová kategorie a pomalu na Sanoflore zapoměla.Mezitím se má finanční situace zlepšila a já začala zkoušet Vichy,Lancome,LRP,Esteé Lauder atd.Teď jsem po dlouhé době ve stejné lékárně uviděla vzorečky a řekla si,že to opět vyzkouším,ale myslela jsem,že budu rozmlsaná z dražších krémů a už to nebude taková bomba.Byla.Zase jsem zažila ten pocit kdy během dvou minut jakoby pleť nabobtnala,napla se a  byla neuvěřitelně hladká.Pořád jsem si na oblyčej musela sahat.Jaké bylo moje překvapení když mi paní v lékárně řekla ,že Sanoflore zúžil nabídku svých výrobků na polovinu ale ceny taky.Takže krém nestál 800kč,ale 380kč.Takže já už mám vybráno.Mám i novinku od Lancome sérum Génifique a podle mě se s Sanoflorem nemůže rovnat.Já používám Zpevňující balzám s esenciálním olejem Geranium,za 380kč, je ho 50 ml a teď k němu dávají krém na ruce zdarma.Všechny jejich výrobky jsou v bio kvalitě a účiné látky jsou esenciální oleje.Něco na způsob Karla Hádka,kterého jsem tu už několikrát chválila.Vám rozhodně doporučuju někde sehnat vzorečky a vyzkoušet a snad budete tak spokojené jako já.

3 komentáře:

  1. aha... tak myslím, že si píšu na wishlist...

    terebe0.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. A můžu se zeptat, jaký druh máš pletičky? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj já mám sušší pleť a T-zona lesklá.Dávám si ho na noc přes den mám Clinique DDML.

    OdpovědětVymazat