sobota 19. března 2011

Batiste-šampon ve spreji

 Občas se mi stává ,že spěchám nebo jsem prostě líná si umýt vlasy i když už je to fakt potřeba.Dřív jsem to řešila tím,že jsem stáhla vlasy do copu a zůstala doma.Vyzkoušela jsem i suchý šampon,ale ten mi smrděl a vlasy po něm byly jako namazané kalafunou,fuj nesnáším ten pocit.Nedávno jsem v drogerce narazila na suchý šampon ve spreji,měli obyč nebo nebo tropickou vůní,já si vybrala tropical a musím říct,že jsem fakt spokojená když potřebuju osvěžit účes nebo mám mastné vlasy prostě to nastříkám do vlasů a fakt to funguje.Vlasy jsou potom odlehčené,mastnota je pryč a navíc krásně kokosově provoní vlasy.Nezanechává ten hnusný pocit jako sypký suchý šampon.Navíc umí přidat vlasům objem.Cena byla cca 70kč za 150ml.

Nejde mi napsat komentář kde jsem ho koupila tak to píšu přímo sem,je z drogerie Teta

6 komentářů:

  1. V jaké drogerri jsi ho prosím koupila? Vypadá to lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. myslím, že to asi musím mít.

    denjekrasny.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá úžasně! Popis je moc lákavý.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já zatím měla jen takový obyč z DM, ale po pár použití se ucpal ventilek a sprej se stal nepoužitelným, takže nic moc=( Připojuji se k dotazu, kde jsi koupila tento?

    OdpovědětVymazat
  5. Také by mě zajímalo, kde jsi ho koupila ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vyborne! Zrovna jsem hledala, kde nejaky levny a funkcni poridit a narazila jsem na tvuj clanek. Diky, vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat