čtvrtek 19. ledna 2012

Nový make up Dream nude Airfoam od Maybelline

Když jsem viděla tento make up hned  mě napadlo konečně něco nového nějaká nová textura,něco co se u nás v drogeriích nevidí.Ale po vyzkoušení musím říct že tento make up mě nenadchnul.Výsledek by možná ušel,ale to použití by mi vadilo.I když jsem chtěla nanést malé množství,po zmáčknutí se vyřítila hromada pěny,která se začala pomalu roztápět  až na vodovou konzistenci.Snažila jsem se ji rychle rozetírat ale ruku jsem měla pořád mokrou nevěděla jsem kam až to mám rozetřít aby make up zaschnul.Po zaschnutí výsledek nebyl úplně nejhorší,ale protože já mám ráda krycí make upy a tento je podle mě méně až středně krycí,u mě uplatnění nenajde. Cena 319kč za 50ml.


Ještě taková perlička nakonec.Když jsem zkoušela Maybelline Dream matt mousse namázla jsem si na prst a natřela si make up pod oko,protože podle krytí kruhů pod očima poznám jestli make up dobře kryje a přitom vypadá přirozeně. přišla ke mě prodavačka a říka "prosím Vás ten make up si nemůžete dávat na obličej,protože potom nezbyde na ostatní zákazníky",chtěla jsem jí říct a kam si mám ten make namazat na
pr---l?.Ale řekla jsem jestli to množství které naberu na prst dám na obličej nebo na ruku je snad jedno ne?Takové prodavačky,které o kosmetice nic neví a ještě se snaží dělat chytré miluju.Snad když kupuju make up potřebuju vidět jak bude vypadat na obličeji a ne na ruce.Ještě teď mám vztek.Radši jsem jí měla říct ať se stará o hygienu a o to že do pěnových make upů se mají dávat špachtličky aby tam všichni nešahali prstama.No nic jsem se trochu rozjela promiňte.

8 komentářů:

  1. Ahoj, prosímtě můžu se tě zeptat kolik bylo v obchodě na výběr odstínů? Protože Maybelline "Sliboval", že budou !!!jen 2 !!! :(

    OdpovědětVymazat
  2. no ja by som jej to asi dala do ruky a dovi dopo,

    http://nadkinsvet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. no tak takovou prodavačku bych poslala někam :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja som mala podobnú skúsenosť.... no coment. :P
    U nás ešte nie je, som naňho zvedavá.

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Dream Matt Mouse som dllllho pouzivala a na moju zmiesanu plet bol/je skvely :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to byla pěkná k*áva. Taky make-up zkouším na obličej (malou kapičku) a zatím mi na to nikdo nic neřekl.

    OdpovědětVymazat
  7. pokud někdo zkusí trochu tester make-upu na obličej nebo ruku tak ok,ale pokud vidím,jak baba dojde veme tester a natírá si půl hodiny obličej pak si veme jiný a dělá to samé tak bych ji z té prodejny opravdu nakopla,jasně at si člověk zkusí s mírou co jaké je,ale občas ty lidi dojdou namalují se testery a jdou pryč a nic nekoupí a to je už fakt sprostý...

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem tuhle novinku zkousela na moji suchou plet. Souhlasim s tim, ze se strasne spatne roztira. K tomu, zanechava na pleti takovy pudrovy vzhled. Na suchou pokozku urcite ne.

    OdpovědětVymazat