středa 2. listopadu 2011

Catrice paletky

Dnes jsem v Rossmanu narazila na novou kolekci paletek Catrice.Mají je ve 4 různých barevných kombinacích a k paletce si můžete pořídit i lak ,který bude barevně ladit se všemi stíny v paletce.Barvičky jsou krásné,stíny obsahují 6 očních stínů ,2 tvářenky,aplikátor a mini tužku na oči.Jejich obaly jsou moc hezké,barevné,vyrobené z lesklého lisovaného papíru.Každá paletka je pojmenovaná po některém z nejznámějších měst světa,London,Sydney,Berlin,New york.A na každém obalu je vyobrazeno něco charakteristického pro ono město.Můj názor je,že jsou krásné i barvy jsou nádherné,ale 184kč se mi zdá trochu přehnané.E.l.f má taky úžasné paletky a za poloviční ceny.Jediný důvod proč bych si tuto paletku pořídila je její krásný obal.




7 komentářů:

  1. ahoj, myslíš, že kvalitou jsou paletky srovnatelné s ELF? nebo stojí za to si připlatit?
    dik

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem si pořídila Sydney paletku. Dostanu ji sice až pod stromek, ale už teď jsem natěšená na to, až ji budu moct vyzkoušet. Byla jsem okouzlená tím, jaké barvy tam jsou a jak krásně to celé vypadá. :)

    OdpovědětVymazat
  3. aach, vyzeraju super! ale na Slovensku tuto limitku ako uz asi 3 predchadzajuce mat nebudeme :((((
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle paletky jsou nyní všude, docelá váhám jestli jo nebo ne:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já na ně včera taky narazila.. :) Já o ní vážně přemýšlím, ale zase nevím no.. taky se mi více zamlouvá Elf v levnější variantě.. ale jestli si nějakou vyberu tak určitě Sydney, ta mě barvama zaujala nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodně zajímavý nápad,ale jí si je nekoupím,vlastně bych je vůbec nevyužila :))

    OdpovědětVymazat
  7. E.L.F. bych si určitě nekoupila. Jejich stíny se mi z víčka sfoukly ještě než jsem stihla odejít ráno z domu. Všecko, co jsem do nich měla, byla katastrofa, takže radši si připlatím a vyzkouším tuto paletku.

    OdpovědětVymazat