čtvrtek 9. června 2011

Nejlepší produkty Jaro 2011

V tomto příspěvku Vám chci ukázat produkty,které jsem na jaře používala nejvíc a něco co mám v plánu používat i v létě.
Amia- protože mám hodně citlivou pleť nemůžu si vynachválit pleťovou vodu Amia bez alkoholu.Stojí asi 40kč absolutně nedráždí,neštípe ani při odličování očí,pěkně voní,a navíc si ji v létě dám do rozprašovače a budu si ji v pařácích.šplíchat na oblyčej.

Neutrogena spot stress control-hydratační krém pro ošetření pupínků,hlásá název.Podle mě je to ,ale gel,který je geniální na léto ,protože zmatní pleť,krásně hydratuje a navíc zanechá perfektní základd pod make up takže ho vlastně používám i jako bázi.Doporučuju na léto.

Sun dance opalovací krém na oblyčej-o ochraně pleti v létě a vlivům škodlivých paprsků nemusím ani psát to všichni ví.Proto jsem si na léto koupila pleť.krém s faktorem 30 a speciálně proti pigmentovým skvrnám.Všem doporučuju koupit si opalováky v DM protože jsem prošla všechny obchody a katalogy a DM má nejnižší ceny.Tento krém vyšel na 75kč a krém na tělo OF 30 na 65kč.

Avon-další vychytávka kterou chci zmínit je minerální tělové mléko glamorous,koupila jsem ho v sadě i s třpytivým olejem ve spreji,který moc nepoužívám.Po prvním použití toho mléka jsem čekala že se budu třpytit,proto jsem ho přece koupila a nic,říkala jsem si zase jsem se nechala nachytat,ale pozor jakmile jsem vyšla na slunce uviděla jsem na pokožce krásný zlatý třpyt,přesně to jsem chtěla,ve stínu není nic vidět pouze na slunci se krásně třpytí,ale malýma třpytečkama ne glitrama a navíc vydrží dlouho vonět.





Další dvě věci jsou do koupele...

Jako první si tělo vydrhnu touto masážní rukavicí,používám ji už pět let(ne pořád tu stejnou:-) krásně tělo zjemní a nemusíte mít ani peeling.Nutností je před nanášením samoopalováku.

Body basics tělový peeling-není jen tak obyčejný peeling,je to peeling naložený v oleji a při styku z pokožkou a vodou se malé částčky rozpouštějí,ale voňavý olej na pokožce zůstává.Nemusím se krémovat a pokožka je po koupání krásně hladká a voní...
Elséve balsam ve spreji nutri gloss light-tohle je moje horká novinka jak název napovídá je to light formule která nezatěžuje vlasy,ale mají mít lesk jako blesk.Pořídila jsem si i šampon a musím říct,že vlasy jsou opravdu lehké a jemné takové rozlétané a krásně se leskly.Na léto je to perfektní kombinace.

Z kosmetiky jsou moji favorité...

E.l.f HD powder dokonale matující neviditelná konzistence pudru je ideální na léto.Balení je nepraktické a velké na cestování to je jediné mínus tohoto pudru.

Guerlain bronzový gel-Kdysi jsem dostala tento gel a dlouho jej nepoužívala.Nedávno jsem ho znovu zkusila a nevím jak se bez něj obejdu až mi dojde,protože to byl jen testr a je malý.Nanáším ho tvrdším štětcem po nanesení make upu a musím říct,že je to nejpřirozenější bronzer jaký jsem měla.Okamžitě se vpíjí do pleti má krásnou bronzovou barvu a drží celý den.

Make up který jsem na jaře  používala a budu ho používat i v létě protože má moc hezkou barvu je Loreal True match odstín N7Amber.Make up dlouho drží,nevysušuje ani se po něm nemastím a hlavně odstín je moc krásný.

Duo na obočí od e.l.f. jsem už vychválila v minulém postu a na tom trvám,používám denně a max. spokojenost jiný už nechci.

Essence Mystic lemon-v německu prý beznadějně vyprodán kvůli tomu že ho všichni srovnávají s Nars Albatros.Já to posoudit nemůže ,ale můžu říct  že se hodí na rozjasnění pod obočí a na tváře,zanechává jemný zlatý glow.Na jaře jsem ho hodně používala než jsem našla...

Catrice-Enter wonderland highlighter měli ho ve výprodeji za 58kč a je super,líbí se mi že rozjasňuje tak akorát na denní nošení,nelesknu se moc,ale zvýrazňuje pěkně.A to balení...... je nádherné a dobře skladné.Zanechává přirozený zlatý glow efekt



 
swatches-zleva-essence mystic lemon,catrice,guerlain gel 

swatches



2 komentáře:

  1. super, ten oplaovácí krém na obličej asi pořídím....

    OdpovědětVymazat
  2. opalovák z DM jsem si taky pořídila a je parádní a báječně voní!!

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat